digitale-prikklok-tablet

De eenvoudige oplossing voor urenregistratie

Met onze gratis app voor tablets de oplossing voor urenregistratie van jouw medewerkers.

Een prikklok als oplossing voor urenregistratie

Onze digitale prikklok is de eenvoudige oplossing voor het registreren van de gewerkte uren van jouw medewerkers.

Dankzij onze gratis app, te downloaden in de appstores van Apple en Google, maak je van jouw tablet een digitale prikklok. Jouw werknemers kunnen hier op in en uitklokken en de gewerkte uren worden direct verwerkt.

Dankzij het eenvoudig exporteren van de gewerkte uren naar Excel bieden wij de oplossing voor urenregistratie.

De gebruiksvriendelijke oplossing

Het bijhouden van de gewerkte uren is vaak een tijdrovende klus. Onze gebruiksvriendelijke oplossing voor urenregistratie maakt werktijden registreren simpel en eenvoudig.

Dankzij de eenvoudige wijze van in en uitklokken op de digitale prikklok kunnen al je medewerkers zonder enige toelichting hun gewerkte uren registreren.

Het enige dat je moet doen, is het downloaden van de app uit de appstore en inloggen. Je ziet dan direct de aangemaakt medewerkers op de prikklok verschijnen en kun je direct starten met het registreren van gewerkte uren.

Urenregistratie per minuut

Bepaal zelf de duur van de pauzes. Medewerkers krijgen bij het uitklokken de mogelijkheid om genomen pauzes aan te geven.

Zo klopt de urenadministratie voor je medewerkers en worden de genomen pauzes netjes verwerkt.

De oplossing voor je salarisadministratie

Alle gewerkte uren worden direct geregistreert en zijn te bekijken in jouw dashboard. Vanuit hier kun je met een druk op de knop een export maken die klaar is voor jouw salarisadministratie.

Bepaal zelf de periode, de afdeling of de dag waarvan jij een export wilt maken.

Zo bieden wij een tijdsbesparende oplossing voor urenregistratie.

Digitake prikklok

Ook een oplossing voor je werknemers

Omdat alle uren direct in onze cloud worden verwerkt, bieden wij ook de oplossing voor inzicht in gewerkte uren voor je medewerkers. Zo hoeven zij zelf nooit meer een eigen urenregistratie bij te houden.

Via een persoonlijke app kunnen je medewerkers ten alle tijden de gewerkte uren en genomen pauzes inzien.

Ook maken zij eenvoudig een export van een specifieke periode en kunnen zij de uitbetaalde uren nalopen. Zo bied je jouw medewerkers een oplossing voor hun eigen urenregistratie.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

info@timebutler.nl