Antwoord op uw vragen!

FAQ | Frequently asked questions

  • Wat is TimeButler?

    Wij zijn een digitale prikklok. Met deze klok faciliteren wij eenvoudige tijdregistratie van uw medewerkers en geven wij jou en jouw medewerkers hiervan een helder overzicht.

  • Sinds wanneer bestaat Timebutler?

    Onze apps zijn sinds 1 juli 2016 beschikbaar in de appstores. Hiervoor hebben wij 6 maanden met onze testcases onze functionaliteiten uitvoerig getest.

  • Voor wie is TimeButler geschikt?

    TimeButler is bij uitstek geschikt voor restaurants, hotels en andere horecaondernemingen die werken met flexibele(re) werktijden. Ons systeem is ook te gebruiken voor bedrijven in de zorg, interieurreiniging of detailhandel.

    Bekijk ons systeem door onze gratis demo aan te vragen.

  • Hoe kan ik een demo-versie aanvragen?

    Een demo account kunt u hier eenvoudig aanvragen door het demoformulier in te vullen. U ontvangt direct een e-mail met alle benodigde informatie. Onze applicaties kunt u vinden in jouw appstore.

  • Waar kan ik TimeButler vinden?

    U vindt Timebutler in de volgende winkels: App Store (Apple), Play Store (Google/Android) als (Windows) Store. Onze apps zijn dus geschikt voor (bijna) alle devices en mobiele apparaten.

  • Waar kan ik de in- en uitklok app vinden?

    Onze prikklok is het systeem voor het in-en uitklokken. Deze applicatie is zowel in de App Store (Apple), Play Store (Google/Android) als (Windows) Store te vinden. In desbetreffende stores kun je op uw tablet zoeken op TimeButler Ticker.

  • Waar kan ik de medewerker app vinden

    De medewerker app is zowel in de App Store (Apple), Play Store (Google/Android) als (Windows) Store te vinden. In desbetreffende stores kun je op je smartphone zoeken op TimeButler!

  • Wat is het online portal?

    Dit portal maakt alle informatie toegankelijk en beheersbaar voor de manager/eigenaar/directeur en administrateur via het TimeButler online Management portal. Hier kun je alles omtrent je medewerkers en de gewerkte uren beheren.

  • Wat zijn tags?

    Je wilt je verschillende afdelingen overzichtelijk in kunnen roosteren? Zorg dat jouw personeel door diverse tags worden gecategoriseerd. In het online portal kun je deze tags aanmaken via Instellingen -> Tags.

  • Hoe kan ik pauzes invoeren?

    Je wilt de pauzes bedrijf invoeren? Deze kun je aanmaken via Instellingen -> Pauzes

  • Wanneer kan ik mijn eerste factuur verwachten?

    Wij factureren automatisch aan het eind van elke maand. Je betaalt dus nooit vooraf, maar achteraf voor onze dienst. Indien je voor automatisch incasso hebt gekozen, zal het bedrag automatisch enkele dagen na de factuurdatum worden afgeschreven. De eerste betaling dient te geschieden via iDeal, deze link krijg je met de eerste factuur toegestuurd. 

  • Wat kost Timebutler?

    Je betaalt bij ons per medewerker die in de prikklok staat. Het is eenvoudig om bijvoorbeeld seizoensmedewerkers, uitzendkrachten of invalkrachten in en uit het systeem halen. Zo betaal je alleen voor de medewerkers die gewerkt hebben in de maand.

    Per medewerker betaal je € 3,- per maand.

  • Werkt Timebutler op mijn laptop

    Op jouw Windows laptop (vanaf Windows 8.1) kun je via de Windows Store de prikklok downloaden. Met de pincode die je hebt ontvangen zie je daarna direct de ingevoerde medewerkers verschijnen.