digitale-prikklok-tablet

Urenregistratie bijhouden en roosters maken voor horeca bedrijven.

Als horeca ondernemer wil je bezig zijn met je gasten. Ons gebruiksvriendelijke systeem verzorgt de urenregistratie van je medewerkers, kun je roosters maken en de verlofuren van je medewerkers bijhouden.

Urenregistratie bijhouden

In de horeca werken medewerkers vaak flexibele tijden. Een vaste eindtijd van een dienst is vaak moeilijk te bepalen aangezien dit afhankelijk is van de drukte in jouw zaak. Dankzij onze digitale prikklok kun je met een tablet eenvoudig urenregistratie bijhouden.

Je medewerkers registreren de gewerkte uren op een tablet en jij hebt altijd inzicht in de gewerkte (over)uren van je medewerkers.

Aan het einde van de maand exporteer je de urenregistratie eenvoudig naar Excel, klaar voor jouw salarisadministratie.

Roosters maken

Maak eenvoudig roosters met onze roostermodule. Je maakt roosters per afdeling en ziet in één oogopslag of je voldoende bezetting in jouw horecazaak.

Je deelt het rooster met één druk op de knop met je medewerkers. Zo zijn zij altijd op de hoogte van het actuele rooster.

Bij een wijziging in het rooster krijgt jouw medewerker een seintje. En als er iemand een dienst niet kan invullen, bied hij de dienst zelf aan bij collega’s binnen dezelfde afdeling. Zo heb je jouw rooster altijd up-to-date.

Waarom is Timebutler geschikt voor horeca?

Als horeca ondernemer ben je altijd bezig om te zorgen voor je gasten, maar ook voor je medewerkers. Tegenwoordig zijn medewerkers in de horecabranche lastig te vinden en wil je er alles aan doen om je medewerkers tevreden te houden.

Door een correcte urenregistratie, het bijhouden van overuren en goed inzicht in de verlofuren, zorg jij voor open communicatie met je medewerkers.

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden medewerkers hebt als horecazaak. Een tevreden medewerker zorgt goed voor je gasten en collega’s, heeft een beter werkethos en zal ten alle tijden positief over jouw onderneming praten.

En deze medewerkers zorgen zo voor tevreden gasten, die graag terug komen in jouw zaak. Het belangrijkste van alles!

apparaten
Rooster app voor medewerkers

Alle medewerkers altijd op de hoogte.

Omdat alle uren direct in onze cloud worden verwerkt, hebben al je medewerkers een eigen overzicht van hun gewerkte uren.

Omdat zij hetzelfde inzicht hebben, voorkom je discussie over gewerkte uren en kun je adequaat reageren mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan.

Dankzij het actuele rooster weten je medewerkers altijd wanneer ze moeten werken, waar ze moeten zijn en op welke afdeling ze aan het werk kunnen.

Zo heb je heldere communicatie met jouw team, zonder dat hier veel tijd in gaat zitten.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl