Dé online tool voor tevreden medewerkers.

Timebutler biedt werkgevers en medewerkers gelijk inzicht in roosters, de gewerkte uren en verlofstanden. Volledige transparantie hierover zorgt voor tevreden medewerkers. En zijn zij het visitekaartje voor jouw organisatie. Het gebruik van de tool is nog eenvoudig ook. Zo heb jij alle tijd voor je bedrijf en je medewerkers.

Open communicatie met jouw medewerkers. Hoe werkt dit?

In deze video leggen wij je binnen 2 minuten uit hoe onze software jou en jouw medewerkers blij maakt. 

Digitale prikklok

Met de software van Timebutler maak je van elk mobiel device een digitale prikklok. Jij bepaalt een vaste plek op de werklocatie waar je personeel bij aanvang en aan het einde van de dienst in en uit klokt.

Online dashboard

Personeelsbestand, planning, roosters en administratie bewerken, inzien en doorsturen via het Timebutler online dashboard. Beheren was nog nooit zo goed geregeld en overzichtelijk.

Medewerker app

Je medewerkers kunnen direct uren en roosters inzien, eenvoudig diensten ruilen, hebben een actueel verlof overzicht en zijn altijd op de hoogte door actieve meldingen vanuit onze app.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

info@timebutler.nl