Personeelsmanagement

Online portal


Het online managementportal

Personeelsbestand, planning, roosters, nieuws en administratie bewerken, inzien en doorsturen via het TimeButler online management portal. Als manager heb je toegang tot alle gegevens. Beheren was nog nooit zo goed geregeld en overzichtelijk. 

Daarbij is TimeButler uitgerust met diverse modules, waarvan je zelf bepaalt welke je gebruikt. Zo is er een roostermodule en een nieuwsmodule waarmee je nog meer verbinding creëert tussen jou, je medewerkers en tussen hen onderling. 

Zo maak je het heel laagdrempelig om onderling te ruilen. Het enige wat jij nog hoeft te doen is de aanvragen goed of af te keuren. Ook het verlof bijhouden gaat automatisch. Zo heb je hiervan altijd een actueel overzicht en kan je direct antwoorden bij verlofaanvragen. 

Tot slot kun je met een druk op de knop de hele loonadministratie overzetten naar je administratiekantoor. Dat scheelt een hoop papieren rompslomp. 

GRATIS DEMO AANVRAGEN

De mogelijkheden

  • Snel medewerkers aanmaken
  • Roosters maken en delen
  • Toestemming geven voor onderling geruilde diensten
  • Uren bekijken/exporteren
  • Uren correcties doorvoeren
  • Verlofdag(en) goed- of afkeuren
  • Nieuwberichten voor medewerkers plaatsen
  • Up-to-date adressenboek medewerkers
  • Eenvoudig in het gebruik
 

Hoe werkt het precies?

In het beheerdersportal heb je alle functionaliteiten bij de hand en kunt je binnen een paar klikken beginnen met het digitaliseren van de volledige personeelsadministratie. Door de simpele en overzichtelijke lay-out vind je snel de weg naar het aanmaken van tags voor iedere afdeling binnen jouw organisatie, het maken van rooster en het publiceren van nieuwsberichten.

Ben je klaar met jouw wijzigingen? Dan sla je de bewerkingen op en deze worden realtime doorgezet naar al jouw personeelsleden. Zo blijven zij altijd eenvoudig op de hoogte zonder tussenkomst van e-mailverkeer, telefoontjes of andere communicatiemiddelen.