De medewerker app informeert medewerkers over roosters, verlofdagen en gewerkte uren.

 

Dankzij de gratis medewerker app informeer je medewerkers eenvoudig van actuele zaken die ze moeten weten voor het werk.

Op de hoogte van het actuele rooster

Informeer medewerkers van het rooster dankzij onze app. Ze zien wanneer ze mogen werken, als er een wijziging plaatsvindt en krijgen bericht voor de start van een dienst.

Alle gewerkte uren inzichtelijk

De gewerkte uren van je medewerkers zijn in de app altijd beschikbaar voor je medewerkers.

Zo zien zij hetzelfde overzicht dat jij hebt en voorkom je discussies.

Verlofdagen aanvragen en verlofuren inzien

Via de app vragen medewerkers zelf vrije dagen aan. Ook zien ze hoeveel verlofuren ze nog hebben staan en welk verlof ze eerder hebben opgenomen.

Altijd contactgegevens van collega's bij de hand

Je medewerkers wisselen niet standaard contactgegevens met elkaar uit. Dankzij onze app zijn je medewerkers altijd geïnformeerd en kunnen ze contact zoeken met alle collega’s.

Diensten ruilen

Het kan voorkomen dat een medewerker zijn dienst niet kan vervullen. Hij informeert collega’s hiervan zelf.

Beschikbare medewerkers kunnen in de app de dienst overnemen.

Pushnotificaties

De Timebutler app stuurt medewerkers een bericht voordat ze moeten werken, als ze vergeten zijn om uit te klokken of als er iets gewijzigd is in het rooster.

Zo is je medewerker altijd op de hoogte.

Exporteren naar Excel

Een medewerker kan zijn gewerkte uren via de app eenvoudig exporteren naar Excel en deze downloaden voor de administratie.

Veilig in de cloud

Alles in ons systeem wordt direct en veilig opgeslagen in de cloud waardoor medewerkers altijd alle informatie kunnen inzien en exporteren.

Dankzij de app betrek je medewerkers bij jouw bedrijf.

Wij zijn er van overtuigd dat vertrouwen in de zelfredzaamheid van je medewerkers bijdraagt aan hun verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid. Omdat ze zelf alles kunnen regelen dankzij de app krijgen ze meer zelfvertrouwen. En dit zal resulteren in tevreden medewerkers!

Behoud zelf de controle.

Je medewerkers regelen veel zelf, maar je blijft altijd in controle. Aangeboden diensten kun je toewijzen aan een medewerker die jij het meest geschikt vindt. Verlofaanvragen kun je goed of afkeuren en ook jij ontvangt een bericht als een medewerker vergeten is om uit te klokken.

Zo regelen medewerkers veel zelf maar heb jij wel het overzicht en de controle over wat er gebeurt bij jouw bedrijf.

Dankzij de medewerker app heb jij meer tijd

Bespaar tot wel 12 uur op je administratieve taken

Doordat je medewerkers veel zelf kunnen regelen en aanvragen, nemen ze je veel tijd uit handen.
Het inzicht dat je jouw medewerkers geeft, bespaart je veel communicatie.

Zo bespaar tot wel 12 uur op je administratieve taken. Hierdoor heb jij meer tijd voor jouw bedrijf.
Het grote voordeel van onze software.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

info@timebutler.nl