Online roosters maken

Snel en eenvoudig personeelsplanning maken en delen met je medewerkers

Dankzij onze eenvoudige personeelsplanning is een rooster maken simpel en snel geregeld.

rooster icon

Eenvoudige personeelsplanning maken

Een personeelsplanning maken is zo geregeld dankzij onze online roostermodule.

De ingevoerde planning is direct zichtbaar voor jouw personeel, dankzij onze app. Zo zijn ze altijd op de hoogte van het actuele rooster.

afdeling icon

Plan per afdeling en locatie

Voor je personeelsplanning koppel je medewerkers aan een of meerdere afdelingen. Zo zie je in het rooster de bezetting per afdeling.

Ook kun je meerdere locaties aan je medewerker koppelen. Zo maak je per locatie een uniek rooster. En je medewerkers zien waar en wanneer ze mogen werken.

terugkerende dienst icon

Terugkerende diensten

Werken je medewerkers altijd op dezelfde dag en tijd? Met ons continurooster plan je een medewerker met een paar eenvoudige stappen wekelijks, twee wekelijks of drie wekelijks voor het gehele jaar in.

De diensten zijn nog afzonderlijk aan te passen, dus ook wijzigingen zijn makkelijk door te voeren. Zo maken wij het maken van jou personeelsplanning eenvoudig.

De voordelen van een online personeelsplanning

medewerker icon

Altijd een actueel rooster

Je medewerkers hebben altijd toegang tot het actuele rooster. Iedere wijziging wordt direct doorgevoerd en zijn zichtbaar voor jou en je medewerkers.

rooster icon

Rooster in per afdeling

Koppel verschillende afdelingen aan een medewerker. In het rooster heb jij helder overzicht van de bezetting per afdeling.

gewerkte uren icon

Registreer gewerkte uren

Zet de planning om in gewerkte uren. Zo heb je direct de urenregistratie van je medewerkers geregeld.

verlof icon

Verlofregistratie

Verlofaanvragen van je medewerkers worden direct verwerkt in de personeelsplanning. Zo zie je direct welke medewerkers beschikbaar zijn om in te roosteren.

verzuim icoon

Verzuimregistratie

Bij ziekte van een medewerker, bied je vanuit het rooster direct de diensten aan die ingevuld moeten worden. In de app kunnen medewerkers aangeven dat zij een dienst willen invullen.

instellingen icon

Flexibel in te richten

Je bepaalt zelf de namen van de afdelingen en koppelt deze aan je medewerkers. Ook kun je eenvoudig een extra vestiging toevoegen aan een medewerker.

Groothandel

Meer tijd voor je bedrijf

Doordat je het rooster snel kunt maken en delen met het team, heb je meer tijd voor andere zaken binnen je bedrijf.

Bespaar tot wel 6 uur per maand aan appjes en belletjes.

cloud icon

Veilig in de cloud

Het rooster wordt altijd opgeslagen in de cloud. Zo verlies je nooit het rooster en is deze overal voor je beschikbaar.

Overzichtelijke personeelsplanning

Een rooster maken kan een flinke klus zijn. Dankzij onze simpele roostermodule regel je dit snel en overzichtelijk.

Ben je tevreden met het rooster? Je publiceert het rooster met één druk op de knop en al je medewerkers weten waar en wanneer ze mogen werken.

Wijzigt er iets in het rooster? Wij laten je medewerkers weten wat er is gewijzigd. Je personeel is zo altijd op de hoogte van het actuele rooster.

Automatisch verlof- en verzuim verwerkt in het rooster.

Heb je een medewerker die vrije dagen heeft aangevraagd? De verlofdagen worden na goedkeuring automatisch verwerkt in het rooster. Zo zie jij dat deze medewerker niet beschikbaar is.

Is één van je medewerkers ziek? De aankomende diensten van deze medewerker kun je aanbieden, zodat deze ingevuld kunnen worden door medewerkers binnen deze afdeling.

Daarom is personeelsplanning maken met Timebutler geregeld in een handomdraai!

Rooster app voor medewerkers
Al je medewerkers altijd op de hoogte van het actuele rooster

Het actuele rooster is altijd beschikbaar voor je personeel op hun eigen mobiele telefoon. Ze zien de eerst volgende dienst, het weekrooster en tijden dat ze moeten werken.

Een half uur voor de start van de eerstvolgende dienst, krijgen ze een berichtje dat ze mogen gaan werken. Zo zijn je medewerkers altijd op de hoogte van het rooster en aankomende diensten, zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Zo deel je jouw actuele planning met het personeel zonder veel tijd kwijt te zijn aan communicatie.

Start direct met onze gratis demo

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl