digitale-prikklok-tablet

Urenregistratie bijhouden en roosters maken voor retail

De meest gebruiksvriendelijke software voor retail. Timebutler verzorgt de registratie van gewerkte uren van je medewerkers, je kunt roosters maken en de verlofuren van je medewerkers bijhouden.

Urenregistratie bijhouden

Iedere werkgever is verplicht om de gewerkte uren van je medewerkers te registreren. Ook als zij op vaste tijden en dagen werken. Voor onze retail klanten hebben wij verschillende oplossingen om de urenregistratie bij te houden.

Je kunt de gewerkte uren bijhouden via onze digitale prikklok voor tablets, of het rooster omzetten in gewerkte uren. Zo heb jij de gewerkte uren van je medewerkers goed geregistreerd.

Retail roosters maken

Met Timebutler kun je in ons gebruiksvriendelijke dashboard eenvoudig het rooster maken voor je medewerkers.

Medewerkers werken vaak op vaste dagen en tijden. In onze rooster module maak je één dienst aan, welke je eenvoudig kunt herhalen per week, twee weken, driewekelijks of maandelijks.

Zo maak je snel een overzichtelijk rooster. En je retail medewerkers zijn altijd op de hoogte dankzij onze medewerker app.

Waarom is Timebutler geschikt voor retail?

Als ondernemer wil je het beste voor je klanten, maar ook voor je medewerkers. Tegenwoordig zijn medewerkers lastig te vinden en wil je er alles aan doen om je medewerkers tevreden te houden.

Door een correcte urenregistratie, het bijhouden van overuren en goed inzicht in de verlofuren, zorg jij voor open communicatie met je medewerkers.

apparaten
Digitale-prikklok-urenregistratie-

De urenregistratie klaar voor jouw salarisadministratie

Dankzij Timebutler heb je iedere maand goed inzicht in de gewerkte uren van je medewerkers. Met één druk op de knop exporteer je de gewerkte uren eenvoudig naar Excel.

De start- en eindtijd inclusief de pauzes worden in de export weergegeven. Zo voldoe je aan alle regels en heb je meer tijd voor je klanten.

Rooster app voor medewerkers

Alle medewerkers altijd op de hoogte.

Dankzij onze app weten je medewerkers altijd;

  • Wanneer ze mogen werken
  • In welke vestiging ze mogen werken
  • De uren die ze hebben gewerkt
  • Hoeveel verlofdagen ze hebben

Daarnaast kunnen medewerkers zelf collega’s zoeken om een dienst over te nemen die ze niet kunnen werken.

Een medewerker heeft zo hetzelfde inzicht als jij, wat een heleboel belletjes en appjes scheelt.

Een greep uit onze retail klanten

kaakchirurgie holland
hetnieuwewozbureau
guisenpartners
bearfield

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl