Met een eenvoudig dashboard beheer je al je personeelszaken. Snel en simpel.
Maak roosters, beheer verlof en verzuim. Exporteer gewerkte uren in een handomdraai. Beheer al je personeelszaken in een overzichtelijk dashboard.
Functionaliteiten binnen het dashboard
Beheer je medewerkers
Medewerkers maak je snel aan dankzij een eenvoudig formulier. Beheer persoonlijke gegevens, de contractduur en het aantal contracturen.
Maak roosters
Maak snel een overzichtelijk roosters voor je medewerkers. Deel ze in per afdeling. Plan terugkerende diensten of splitdiensten in. Maak een planning voor meerdere locaties.
Registreer gewerkte uren
Met onze gebruiksvriendelijke prikklok registreer je de werktijden van je medewerkers eenvoudig. Zij klokken in en uit en de gewerkte uren worden direct geregistreerd.
Verlofregistratie
Beheer de verlofuren en verlofaanvragen van je medewerkers vanuit het dashboard. De vrije dagen vragen medewerkers zelf aan, je dient de aanvraag enkel goed of af te keuren voor een complete verlofregistratie.
Verzuimregistratie
Meld je medewerker ziek in het dashboard. Zodra je medewerker weer beter is, geef je een einddatum aan. In het urenoverzicht zie je de verzuimuren van je medewerker staan.
Flexibel in te richten
Maak zelf afdelingen, pauzes en medewerkers aan. Dankzij ons gebruiksvriendelijke systeem regel je alles binnen jouw organisatie in een handomdraai.
Exporteren naar Excel
Exporteer de urenregistratie, verlofuren en verzuimdagen van je medewerkers naar eigen wens naar Excel, klaar voor de salarisadministratie.
Veilig in de cloud
Alles in ons systeem wordt direct en veilig opgeslagen in jouw cloud, waar alleen jij toegang toe hebt. De gegevens worden geback-upt, zodat de data nooit verloren gaat.
Altijd actueel overzicht van je personeelszaken in jouw dashboard.
Binnen jouw dashboard beheer je alles omtrent je personeelszaken. Je beheert;
De gewerkte uren van je medewerkers
Ziet altijd wie er aanwezig is
Regelt verlofaanvragen
Beheert aangeboden diensten en wijst ze toe
Maakt zelf afdelingen en locaties aan
Flexibel in te richten pauzeduur
Eenvoudig en overzichtelijk
Ons dashboard is eenvoudig in gebruik. Je voert handelingen uit met één druk op de knop. Dankzij een overzichtelijk dashboard heb jij inzicht in alles omtrent je medewerkers.
Gelijk inzicht voor jou en je medewerkers.
Iedere medewerker heeft ook actueel overzicht, dankzij de Timebutler medewerker app. Zo heeft iedere medewerker hetzelfde inzicht dat jij hebt in jouw dashboard. Uiteraard ziet een medewerker alleen zijn eigen gegevens in de app.
Met de Timebutler app heeft je medewerker inzicht in:
Het actuele rooster
Zijn of haar gewerkte uren
Verlofdagen en opnames
Aangeboden diensten van collega’s
Contactgegevens van collega’s
Start direct met het inrichten van jouw dashboard.
Heb je eerst nog vragen?
Neem dan contact op met onze support afdeling.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.