Eenvoudig meerdere beheerders toevoegen aan jouw dashboard.

Heb je meerdere managers of medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de personele zaken? Bijvoorbeeld één manager per afdeling?
Geef je medewerkers toegang tot het dashboard zodat zij je kunnen helpen met de taken die moeten gebeuren.

Regel per medewerker wat zij kunnen doen binnen je dashboard.

Zorg dat een medewerker toegang krijgt tot het dashboard van een specifieke vestiging, of selecteer een medewerker die toegang krijgt tot alle vestigingen. Bepaal zo zelf de verantwoordelijkheden voor je medewerkers.

Toevoegen bij een locatie

Je kunt bij een medewerker selecteren of hij beheerder moet worden en zo toegang krijgt tot het dashboard.

De medewerker krijgt dan automatisch toegang tot de vestiging(en) waar hij of zij werkzaam is en kan je direct helpen met je administratieve taken.

Vestigingen aanmaken

Maak nieuwe vestigingen in je dashboard aan. Deze locaties kun je vervolgens in de medewerkerkaart koppelen aan de juiste medewerkers.

Of maak een bulkselectie bij het aanmaken van een vestiging en voeg zo meerdere medewerkers in één keer toe.

Beheer intrekken

Verandert de rol van een medewerker binnen jouw bedrijf? Selecteer een andere rol voor deze medewerker en de toegang tot het dashboard wordt direct ingetrokken.

Zo ben jij flexibel in welke medewerkers toegang krijgen tot jouw dashboard.

Hoe ziet een medewerker account eruit?

Alles wat je wilt weten…

Naast de naam, het e-mailadres, telefoonnummer en NAW gegevens kun je per medewerker ook aangeven wat zijn functie is, wat voor een contract er is en voor hoeveel uur een medewerker per week beschikbaar is.

Het soort account van je medewerker kun je ook inregelen.

  • Medewerker account (standaard)
  • Beheerdersaccount vestiging(en)
  • Beheerdersaccount

Zo bepaal jij zelf waar een medewerker toegang toe krijgt. De medewerker kan vervolgens met zijn eigen inloggegevens toegang krijgen.

Koppel daarnaast zelf de afdeling(en) waar je medewerker werkt en de locaties waar je de medewerker inzet.