Bespaar tijd dankzij Timebutler

Als directeur of eigenaar meer tijd voor jouw bedrijf.

Tijd is kostbaar als directeur of eigenaar van een bedrijf en je besteed deze het liefste aan het laten groeien van de onderneming.

Alles digitaal geregeld dankzij communicatie via de Timebutler app.

Dankzij onze app minder appjes, belletjes en mailtjes.

Je medewerkers zijn altijd op de hoogte

medewerker icon

Beheer je medewerkers

Medewerkers maak je snel aan dankzij een eenvoudig formulier. Beheer persoonlijke gegevens, de contractduur en het aantal contracturen.

rooster icon

Maak roosters

Maak snel een overzichtelijk rooster voor je medewerkers. Deel ze in per afdeling, rooster terugkerende diensten in of maak splitdiensten aan.

gewerkte uren icon

Urenregistratie

Met onze gebruiksvriendelijke prikklok is de urenregistratie van je medewerkers eenvoudig geregeld. Zij klokken op een tablet of pc in en uit en de gewerkte uren worden direct verwerkt.

verlof icon

Verlofregistratie

Beheer de verlofuren en verlofdagen van je medewerkers vanuit het dashboard. De vrije dagen vragen medewerkers zelf aan, je dient de aanvraag enkel goed of af te keuren.

verzuim icoon

Verzuimregistratie

Een zieke medewerker meld je ziek in het dashboard. Zodra je medewerker weer beter is, geef je een einddatum aan en in het urenoverzicht zie je de ziekteuren van je medewerker staan.

instellingen icon

Flexibel in te richten

Maak zelf afdelingen, pauzes en medewerkers aan. Dankzij ons gebruiksvriendelijke systeem regel je alles binnen jouw organisatie in een handomdraai.

excel icon

Exporteren naar Excel

Exporteer de gewerkte uren, verlofuren en verzuimdagen van je medewerkers naar eigen wens naar Excel, klaar voor de salarisadministratie.

cloud icon

Veilig in de cloud

Alles in ons systeem wordt direct en veilig opgeslagen in jouw cloud, waar alleen jij toegang toe hebt. De gegevens worden op gebackupt, zodat de data nooit verloren gaat.

Directe communicatie met je medewerkers.

Iedere medewerker krijgt toegang tot onze app en ziet hierin alles wat belangrijk is voor jouw bedrijf. Zo weten ze wanneer ze moeten werken, wanneer ze gewerkt hebben of dat een collega een dienst aanbiedt.

Door deze directe communicatie voorkom je dat medewerkers dingen over het hoofd zien en dat ze altijd op de hoogte zijn. Door de directe communicatie zorg je dat jouw medewerkers met meer plezier aan de slag gaan voor jouw bedrijf.

Medewerkers regelen zelf vervanging en vrije dagen.

Medewerkers kunnen zelf diensten aanbieden aan collega’s als ze niet kunnen werken. Iedere collega binnen dezelfde afdeling krijgt direct een bericht dat er een dienst beschikbaar is.

Ook vrije uren of dagen vragen ze aan in de app en jij dient dit enkel goed of af te keuren, met direct zicht op het rooster zodat je ziet of de medewerker vrij kan hebben.

Rooster app voor medewerkers

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl