Urenregistratie en personeelsplanning voor de agrarische sector.

Vaak is de agrarische sector gebonden aan seizoensmedewerkers. Dankzij ons flexibele software zet je medewerkers op inactief als je ze even niet nodig hebt. En betaal je ook niet voor deze medewerkers.

Zet je medewerkers op inactief.

De oogst is gedaan en je producten zijn de deur uit. Je seizoensmedewerkers hebben hard gewerkt, maar voorlopig heb je hun diensten niet meer nodig. Maar op een later moment natuurlijk wel.

Je kunt met Timebutler als agrarisch bedrijf je medewerkers tijdelijk deactiveren. Zo behoud je de gegevens, echter betaal je de maanden dat je medewerker niet voor je werkt geen kosten voor deze medewerker.

Is het seizoen weer begonnen, met een druk op de knop activeer je de medewerker weer en kunnen er weer werktijden worden geregistreerd voor deze medewerker.

Flexibele dienstverlening

Dankzij onze flexibele diensten bepaal jij zelf voor welke medewerkers jij Timebutler gebruikt. Je kunt zelf bepalen wie je inroosterd en laat inklokken.

Zo betaal je alleen voor de medewerkers die daadwerkelijk voor je aan het werk zijn. Heb je meer medewerkers nodig, binnen een paar minuten creër je een nieuwe medewerker, die direct kan beginnen met werkuren registreren.

Zo heb jij grip op je medewerkers van jouw agrarische onderneming.

Wat zijn de andere voordelen voor de agrarische bedrijven?

De werkuren van je medewerkers worden verwerkt per minuut. Zo betaal je nooit teveel voor de flexibele tijden die je medewerkers werken. Dankzij de cloud oplossing kun je eenvoudig wijzigingen maken in het rooster en worden je medewerkers dankzij de app direct op de hoogte gesteld van wijzigingen.

Diensten aanbieden.

Door het flexibele karakter van de werkzaamheden, kan het voorkomen dat een medewerker plotseling niet kan werken, of uitvalt door ziekte. Deze dienst kun je direct aanbieden aan collega’s binnen dezelfde afdeling, zodat zij zelf zorgen voor vervanging van de dienst.

Je dient het enkel goed te keuren en alles wordt direct verwerkt in het rooster. Zo zorg je dat jouw producten ieder seizoen op tijd bij je klanten terecht komen.

Al je seizoensmedewerkers dankzij de persoonlijke app direct op de hoogte.

Het seizoen gaat weer starten en je wilt je medewerkers op de hoogte brengen dat ze weer kunnen komen werken.

Maak een rooster en publiceer deze. Je medewerkers krijgen dan een melding in onze app wanneer de eerste dienst is die ze moeten werken en kunnen het toekomstige rooster inzien.

Zo zorg je snel en eenvoudig dat je seizoensmedewerkers weer op de hoogte zijn en heb jij tijd voor de drukte in jouw bedrijf.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

info@timebutler.nl