Eenvoudig roosters maken en urenregistratie bijhouden

Personeelszaken-dashboard

Met een eenvoudig dashboard beheer je al je personeelszaken. Snel en simpel.

Maak roosters, beheer verlof en verzuim. Exporteer gewerkte uren in een handomdraai. Beheer al je personeelszaken in een overzichtelijk dashboard.

Functionaliteiten binnen het dashboard

medewerker icon

Beheer je medewerkers

Medewerkers maak je snel aan dankzij een eenvoudig formulier. Beheer persoonlijke gegevens, de contractduur en het aantal contracturen.

rooster icon

Maak roosters

Maak snel een overzichtelijk roosters voor je medewerkers. Deel ze in per afdeling. Plan terugkerende diensten of splitdiensten in. Maak een planning voor meerdere locaties.

gewerkte uren icon

Registreer gewerkte uren

Met onze gebruiksvriendelijke prikklok registreer je de werktijden van je medewerkers eenvoudig. Zij klokken in en uit en de gewerkte uren worden direct geregistreerd.

verlof icon

Verlofregistratie

Beheer de verlofuren en verlofdagen van je medewerkers vanuit het dashboard. De vrije dagen vragen medewerkers zelf aan, je dient de aanvraag enkel goed of af te keuren.

verzuim icoon

Verzuimregistratie

Meld je medewerker ziek in het dashboard. Zodra je medewerker weer beter is, geef je een einddatum aan. In het urenoverzicht zie je de verzuimuren van je medewerker staan.

instellingen icon

Flexibel in te richten

Maak zelf afdelingen, pauzes en medewerkers aan. Dankzij ons gebruiksvriendelijke systeem regel je alles binnen jouw organisatie in een handomdraai.

excel icon

Exporteren naar Excel

Exporteer de gewerkte uren, verlofuren en verzuimdagen van je medewerkers naar eigen wens naar Excel, klaar voor de salarisadministratie.

cloud icon

Veilig in de cloud

Alles in ons systeem wordt direct en veilig opgeslagen in jouw cloud, waar alleen jij toegang toe hebt. De gegevens worden geback-upt, zodat de data nooit verloren gaat.

Altijd actueel overzicht van je personeelszaken in jouw dashboard.

Binnen jouw dashboard beheer je alles omtrent je personeelszaken. Je beheert;

pointerDe personeelsplanning

pointerDe gewerkte uren van je medewerkers

pointerZiet altijd wie er aanwezig is

pointerRegelt verlofaanvragen

pointerBeheert aangeboden diensten en wijst ze toe

pointerMaakt zelf afdelingen en locaties aan

pointerFlexibel in te richten pauzeduur

Eenvoudig en overzichtelijk

Ons dashboard is eenvoudig in gebruik. Je voert handelingen uit met één druk op de knop. Dankzij een overzichtelijk dashboard heb jij inzicht in alles omtrent je medewerkers.

dashboard-personeelszaken
digitale-prikklok-medewerker-app

Gelijk inzicht voor jou en je medewerkers.

Iedere medewerker heeft ook actueel overzicht, dankzij de Timebutler medewerker app. Zo heeft iedere medewerker hetzelfde inzicht dat jij hebt in jouw dashboard. Uiteraard ziet een medewerker alleen zijn eigen gegevens in de app.

Met de Timebutler app heeft je medewerker inzicht in:

pointerHet actuele rooster

pointerZijn of haar gewerkte uren

pointerVerlofdagen en opnames

pointerAangeboden diensten van collega’s

pointerContactgegevens van collega’s

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl