Eenvoudig roosters maken en urenregistratie bijhouden

Personeelszaken-dashboard

Timebutler is de oplossing voor MKB in Nederland en België.

Dankzij onze laagdrempelige en eenvoudige software is Timebutler dé oplossing voor MKB.

Een greep uit de sectoren in het MKB die gebruik maken van onze oplossing

afdeling icon e1649159046874

Detailhandel

Het beheren van één of meerdere vestigingen is dankzij Timebutler eenvoudig. Plan je medewerkers in per locatie en registreer de werktijden van je medewerkers per vestiging.

Groothandel

Groothandel

Maak zelf afdelingen aan binnen je groothandel en zet zo je medewerkers in binnen je gehele organisatie.

Medewerkers zien altijd op welke afdeling ze zijn ingepland.

Restaurant

Restaurants

Een eindtijd van een dienst is door wisselende drukte in je restuarant lastig te bepalen. Doordat je medewerkers de prikklok gebruiken heb je altijd de gewerkte uren inzichtelijk.

Hotel

Hotels

Je medewerkers zijn multi inzetbaar. Door afdelingen en locaties aan je medewerkers te koppelen beheer je eenvoudig de uren en roosters. Medewerkers zoeken zelf vervanging voor diensten die ze niet kunnen vervullen.

Agrosector

Agrosector

Door de wisselende drukte dankzij de seizoenen, zet je eenvoudig medewerkers op inactief op het moment dat je ze niet inzet. Zo betaal je alleen voor de medewerkers die je op dat moment nodig hebt.

Zakelijke dienstverlening

Zakelijke dienstverlening

Help je klanten met een inzichtelijk urenregistratie systeem. En maak het je zelf gemakkelijk met een eenvoudig export voor de salarisadministratie.

Sportorganisaties

Sportorganisaties

Veel sporten zijn afhankelijk van seizoenen. In drukke periodes maak je eenvoudig extra medewerkers aan. Buiten het seizoen zet je deze op inactief. Met deze flexibiliteit houd je grip op je kosten.

Tandheelkunde

Tandheelkunde

Plan je medewerkers in en registreer exact welke werkzaamheden ze voor je uitvoeren. Met een realtime inzicht, zie je precies wie er aan het werk zijn.

Geschikt voor elke onderneming in het MKB.

Omdat Timebutler eenvoudig en naar eigen wens is in te richten, zijn wij de online tool voor het gehele MKB. Door eenvoudig beheer van afdelingen en locaties helpen een diversiteit aan bedrijven. Verlof, verzuim en pauzes, het is allemaal naar eigen inzicht eenvoudig in te richten.

De oplossing voor jouw bedrijf

De oplossing voor het MKB. Vaak werk je als ondernemer hard mee in jouw bedrijf. Dus is het besparen van tijd op je administratie hét grote voordeel van Timebutler. Je hebt alles omtrent je personeelszaken snel inzichtelijk en je kunt eenvoudig handelingen uitvoeren.

Je medewerkers zijn dankij onze app altijd op de hoogte en zo bespaar je naast de administratieve taken, ook enorm veel tijd in communicatie met je medewerkers.

dashboard-personeelszaken
digitale-prikklok-medewerker-app

Communicatie met je medewerkers voor het MKB.

Dankzij onze app bespaar je enorm veel tijd op de communicatie met je medewerkers.

Zo kun je richten op andere zaken binnen jouw bedrijf.

Met de Timebutler app heeft je medewerker inzicht in:

pointerHet actuele rooster

pointerZijn of haar gewerkte uren

pointerVerlofdagen en opnames

pointerAangeboden diensten van collega’s

pointerContactgegevens van collega’s

Dankzij onze app communiceer je dus snel en eenvoudig met je medewerkers.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl