Urenregistratie en personeelsplanning voor de detailhandel.

Het meest eenvoudige pakket voor het beheren van jouw medewerkers, roosters en urenregistratie.

Software as a service.

Onze diensten zijn direct te gebruiken, zonder aanschaf van complexe hardware. Ideaal voor ondernemers en kleinere bedrijven die geen complexe systemen zoeken.

Door de wijze hoe wij onze diensten aanbieden, zijn je systemen altijd up to date en maak je direct gebruik van nieuwe functionaliteiten. Zonder bijkomende kosten.

Ideaal voor als je een kleine groep medewerkers hebt, waar je nauw mee in contact staat.

Hoe werkt het?

Na aanvragen van een demo account ontvang je een mail met inloggegevens voor jouw dashboard. Deze kun je benaderen via je internetbrowser. Maak hier medewerkers, afdelingen en pauzes aan.

Je medewerkers krijgen zodra je ze hebt aangemaakt een e-mail met hierin de gegevens van de medewerker app.

Download zelf de app op een tablet en open hierop de digitale prikklok. Zo eenvoudig is het!

Bedrijven die gebruik maken van Timebutler

Wij faciliteren een divers aantal bedrijven met Timebutler. Een kleine greep uit de sectoren in de detailhandel die wij helpen met communiceren met medewerkers.

 

  • Bloemenwinkels
  • Orientaalse speciaalzaken
  • Bakkers
  • Stichtingen
  • Sportorganisaties
  • Golfbanen
  • Retail
  • Financiële instellingen

Urenregistratie voor het MKB

Dankzij onze gebruiksvriendelijke software start je zonder problemen met een goede urenregistratie voor jouw medewerkers. De werktijd wordt per minuut berekend, pauzes worden automatisch verwerkt en in jouw dashboard kun je foutief ingeklokte tijden aanpassen.

Zo klopt je urenadministratie altijd aan het einde van de maand en kun je een kant-en-klare urenregistratie aanleveren aan je salarisadministratie.

Al je medewerkers dankzij een onze persoonlijke app altijd op de hoogte.

Omdat alle uren direct in onze cloud worden verwerkt, hebben al je medewerkers een eigen overzicht van hun gewerkte uren.

Omdat zij hetzelfde inzicht hebben, voorkom je discussie over gewerkte uren en kun je adequaat reageren mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

info@timebutler.nl