Onze missie:
Blije en tevreden medewerkers dankzij transparante communicatie
Timebutler zorgt voor volledige transparantie over gewerkte uren, roosters en verlof- en verzuimdagen. Dit zorgt voor gelijkwaardigheid tussen werkgevers en hun medewerkers en daarmee voor medewerker tevredenheid. En tevreden medewerkers zijn de basis voor een succesvol bedrijf. Omdat Timebutler zo eenvoudig is in gebruik houd je als werkgever tijd over je bedrijf én voor (het welzijn van) je medewerkers.
Open communicatie met jouw medewerkers. Hoe werkt dit?
In deze video leggen wij in 2 minuten uit hoe onze software zorgt voor tevreden medewerkers. En waarmee jij veel tijd bespaart op je administratieve taken.
Digitale prikklok
Met de software van TimeButler maak je van elk mobiel device een digitale prikklok. Jij bepaalt een vaste plek op de werklocatie waar je personeel bij aanvang en einde van de dienst in en uit klokt.
Online dashboard
Personeelsbestand, planning, roosters en administratie bewerken, inzien en doorsturen via het TimeButler online dashboard. Beheren was nog nooit zo goed geregeld en overzichtelijk.
Medewerker app
Je medewerkers kunnen direct uren en roosters inzien, eenvoudig diensten ruilen, hebben een actueel verlof overzicht en zijn altijd op de hoogte door actieve meldingen vanuit onze app.
Start direct met het inrichten van jouw dashboard.
Heb je eerst nog vragen?
Neem dan contact op met onze support afdeling.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.