branche-mogelijkheden

Bekijk de mogelijkheden van Timebutler voor jouw branche

Voor iedere branche is onze software eenvoudig in te richten naar eigen wensen en behoeften.

Ontdek de voordelen voor jouw branche

Retail en detailhandel

Rooster maken en urenregistratie bijhouden helemaal ingericht op jouw winkel(s).

Hotels restaurants 30

Hotels

Plan je medewerkers eenvoudig per afdeling in en beheer alle toeslagen die van toepassing zijn binnen je hotel.

 

Horeca

Een complete urenregistratie voor de flexibele werktijden van je medewerkers. Registreer alle gewerkte uren met onze digitale prikklok.

Tandheelkunde 30

Tandheelkunde

Ons complete softwarepakket regelt je bezetting en registreert de werkzaamheden van je medewerkers.

Sportvereniging en sportaanbieder

Geef je vaste medewerkers en vrijwilligers inzicht in de tijden die ze moeten werken en communiceer helder met je vrijwilligers.

Facilitaire dienstverlening 30

Facilitaire dienstverlening

De ideale oplossing voor je personeelsplanning en urenregistratie voor facilitaire dienstverleners.

Dienstverlening

Plan je medewerkers eenvoudig in over verschillende vestigingen en registreer de gewerkte uren per project.

Agrarische sector

Schaal eenvoudig je medewerkers op tijdens het oogstseizoen en registreer eenvoudig de werktijden van je medewerkers met een flexibel contract.

Gezondheidszorg

Gezondheidszorg

De perfecte oplossing voor het registreren van werktijden en het automatisch verwerken van onregelmatigheidstoeslagen.

Groothandel

Een overzichtelijke personeelsplanning per afdeling. Krijg helder inzicht in de juiste bezetting op iedere afdeling.

Opslag en magazijn

Warehousing

Geef in het rooster aan welke werkzaamheden je medewerkers gaan uitvoeren. Dankzij onze app zijn ze altijd op de hoogte van de uit te voeren werkzaamheden.

Transport groothandel 30

Transport sector

Registreer werktijden van je kantoor- en logistiekmedewerkers met een digitale prikklok. Je chauffeurs registreren de werktijden eenvoudig via de mobiele telefoon.

Wil je meer weten over wat Timebutler voor jouw branche kan betekenen?

Wij helpen je graag verder.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl

Wat zit er allemaal in de demo?

Tijdens de demo zijn alle functionaliteiten beschikbaar.

Wat heb ik nodig om te starten?

Veel systemen vereisen een investering in dure hardware. Timebutler niet! Wil je medewerkers laten in- en uitklokken op locatie, gebruik dan een eenvoudige tablet.

Hoe worden mijn gegevens bewaard?

De gegevens worden verzonden via een 256bit versleutelde SSL verbinding. Dankzij onze back-ups gaan er nooit gegevens verloren.

Zijn mijn betaalgegevens nodig?

Nee. Je kunt de demo aanvragen zonder betaalgegevens bij ons achter te laten.

Hoe start ik een abonnement?

Aan het einde van je demoperiode krijg je automatisch een scherm te zien om je betaalgegevens achter te laten. Je account wordt dan omgezet naar een abonnement. Je betaalt €3,- per medewerker/per maand.

Wat is de opzegtermijn?

Als je na de 30 dagen gratis demo periode een abonnement afsluit, is onze dienst daarna maandelijks opzegbaar.