Bekijk de mogelijkheden van Timebutler voor jouw branche
Voor iedere branche is onze software eenvoudig in te richten naar eigen wensen en behoeften.
Ontdek de voordelen voor jouw branche
Retail en detailhandel
Rooster maken en urenregistratie bijhouden helemaal ingericht op jouw winkel(s).
Hotels
Plan je medewerkers eenvoudig per afdeling in en beheer alle toeslagen die van toepassing zijn binnen je hotel.
Horeca
Een complete urenregistratie voor de flexibele werktijden van je medewerkers. Registreer alle gewerkte uren met onze digitale prikklok.
Tandheelkunde
Ons complete softwarepakket regelt je bezetting en registreert de werkzaamheden van je medewerkers.
Sportvereniging en sportaanbieder
Geef je vaste medewerkers en vrijwilligers inzicht in de tijden die ze moeten werken en communiceer helder met je vrijwilligers.
Facilitaire dienstverlening
De ideale oplossing voor je personeelsplanning en urenregistratie voor facilitaire dienstverleners.
Dienstverlening
Plan je medewerkers eenvoudig in over verschillende vestigingen en registreer de gewerkte uren per project.
Agrarische sector
Schaal eenvoudig je medewerkers op tijdens het oogstseizoen en registreer eenvoudig de werktijden van je medewerkers met een flexibel contract.
Gezondheidszorg
De perfecte oplossing voor het registreren van werktijden en het automatisch verwerken van onregelmatigheidstoeslagen.
Groothandel
Een overzichtelijke personeelsplanning per afdeling. Krijg helder inzicht in de juiste bezetting op iedere afdeling.
Warehousing
Geef in het rooster aan welke werkzaamheden je medewerkers gaan uitvoeren. Dankzij onze app zijn ze altijd op de hoogte van de uit te voeren werkzaamheden.
Transport sector
Registreer werktijden van je kantoor- en logistiekmedewerkers met een digitale prikklok. Je chauffeurs registreren de werktijden eenvoudig via de mobiele telefoon.
Wil je meer weten over wat Timebutler voor jouw branche kan betekenen?
Wij helpen je graag verder.
Start direct met het inrichten van jouw dashboard.
Heb je eerst nog vragen?
Neem dan contact op met onze support afdeling.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.
Wat zit er allemaal in de demo?
Tijdens de demo zijn alle functionaliteiten beschikbaar.
Wat heb ik nodig om te starten?
Veel systemen vereisen een investering in dure hardware. Timebutler niet! Wil je medewerkers laten in- en uitklokken op locatie, gebruik dan een eenvoudige tablet.
Hoe worden mijn gegevens bewaard?
De gegevens worden verzonden via een 256bit versleutelde SSL verbinding. Dankzij onze back-ups gaan er nooit gegevens verloren.
Zijn mijn betaalgegevens nodig?
Nee. Je kunt de demo aanvragen zonder betaalgegevens bij ons achter te laten.
Hoe start ik een abonnement?
Aan het einde van je demoperiode krijg je automatisch een scherm te zien om je betaalgegevens achter te laten. Je account wordt dan omgezet naar een abonnement. Je betaalt €3,- per medewerker/per maand.
Wat is de opzegtermijn?
Als je na de 30 dagen gratis demo periode een abonnement afsluit, is onze dienst daarna maandelijks opzegbaar.