medewerker app telefoon

Urenregistratie en personeelsplanning voor zakelijke dienstverleners.

Werk je veel met flexibele krachten die op afstand voor je werken? Communiceer eenvoudig en snel met de Timebutler app.

Bespaar uren tijd op je personeelsadministratie.

Dankzij onze flexibele en eenvoudige software bespaar je tot wel 8 uur per maand op je personeels- en salarisadministartie. Beheer de contracten van je medewerkers, voeg eenvoudig nieuwe (tijdelijke) medewerkers toe en behandel alle aanvragen binnen enkele minuten.

Exporteer de gewerkte uren voor al je medewerkers, per afdeling of per medewerker in een door jezelf geselecteerde periode.

Zo heb je snel de overzichten die je nodig hebt en heb jij alle tijd om de dienstverlening naar je klanten toe te verbeteren.

Easy does it.

Onze software is de gebruikersvriendelijke op de markt. Richt alles snel en eenvoudig in per medewerker of per afdeling en bepaal zelf welke exporten je naar Excel wilt draaien.

Je salarisadministrateur of accountant kun je ook toegang geven tot jouw dashboard, zodat zij zelf de benodigde informatie op kunnen vragen.

De tool voor zakelijke dienstverleners die tijd willen besparen.

Van marketing agencies tot accountantskantoren. Zakelijk dienstverleners zijn erbij gebaat dat medewerkers correct werktijden kunnen registreren, maar ook een overzichtelijk personeelsplanning is belangrijk.

Maak door onze afdelingen mogelijkheid bijvoorbeeld projecten aan, waarmee je medewerkers dus per project de gewerkte uren kunnen registreren. Maak ook inzichtelijk wanneer je ze voor een project inroostert.

Ook beheer je makkelijk en digitaal de verlofuren van je medewerkers. Zo voorkom je werken met Excelsheets en onnodig veel communicatie met je medewerkers over deze zaken. Zo kunnen zij efficiënt werken en meer declarabele uren maken.

Verplicht tot het houden van urenadministratie.

Ook als je medewerkers vaste werktijden hebben, is het belangrijk dat je de uren registreert die je medewerkers aan het werk zijn. Een correcte urenadministratie is namelijk verplicht vanuit de belastingdienst.

Met onze optie om roostertijden om te zetten tot daadwerkelijk gewerkte uren, klopt na het maken van jouw personeelsplanning ook direct je urenverantwoording.

apparaten
medewerker app telefoon staand

Je medewerkers vragen eenvoudig verlof aan.

Via de mogelijkheid om verlofdagen op te nemen via de app, bespaar je enorm veel tijd. In het dashboard krijg je een seintje van lopende aanvragen en handel je deze binnen een minuut af.

De verlofuren of verlofdagen worden automatisch verwerkt in het rooster en in alle urenoverzichten. Zo is de administratie van de gewerkte uren en verlofuren van je medewerkers altijd up-to-date en inzichtelijk.

Start direct met het inrichten van jouw dashboard.

Heb je eerst nog vragen?

Neem dan contact op met onze support afdeling.

Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.

contact telefoon035 80 80 212

We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.

contact mailinfo@timebutler.nl