Gewerkte uren toevoegen

Home 5 Kennisbank 5 Gewerkte uren toevoegen
Gewerkte uren toevoegen via gewerkte uren

Gewerkte uren toevoegen

Hoe kun je urenregistraties handmatig toevoegen bij een medewerker, als deze bijvoorbeeld vergeten is om in te klokken?

29 januari, 2024

p

Inhoudsopgave

Gewerkte uren handmatig toevoegen

Het kan natuurlijk voorkomen dat een medewerker vergeten is om in te klokken. En hiermee dus geen tijdregistratie heeft op de dag dat er wel gewerkt is. Wij leggen je uit hoe je handmatig een dienst kan toevoegen, zonder een bestaande tijdregistratie.

Als een medewerker later alsnog is ingeklokt, kun je de gewerkte uren bewerken en de starttijd aanpassen.

Gewerkte uren toevoegen via de medewerkerkaart

Ga naar de medewerkerkaart van de medewerker waar je een dienst wilt toevoegen. Rechtsboven vind je de kaart ‘Gewerkte uren’.

Er zijn twee opties om een dienst toe te voegen. Je kunt dit doen door op het potloodje te klikken op de dag dat je een dienst wilt toevoegen. Er opent een pop-up waar je de tijden, eventuele pauzes en opmerking kunt toevoegen.

Voeg gewerkte uren handmatig toe bij een medewerker

Een andere mogelijkheid om deze pop-up te krijgen, is door op de knop ‘Toevoegen’ te klikken.

Vul hier de tijden in die je medewerker heeft aangegeven en klik op ‘Opslaan’. De gewerkte uren zijn nu toegevoegd.

Gewerkte uren toevoegen

Gewerkte uren toevoegen via de pagina ‘Gewerkte uren’

Mocht je van meerdere medewerkers een dienst moeten toevoegen, als er bijvoorbeeld tijdelijk geen prikklok beschikbaar was, is dit makkelijker om te doen vanuit de pagina ‘Gewerkte uren’ in het dashboard.

Gewerkte uren toevoegen via gewerkte uren

Registratie toevoegen

Klik op de pagina ‘Gewerkte uren’ op registratie toevoegen. Je kunt hier in de eerste dropdown een medewerker selecteren, dan de gewerkte uren, eventuele pauzes en opmerking toevoegen. Druk op ‘Opslaan’.

Herhaal dit proces vervolgens voor alle medewerkers waar je de gewerkte uren van wilt toevoegen. De ingevoerde uren zijn vervolgens terug te zien per medewerker in de medewerkerkaart.

Gewerkte uren registratie toevoegen

Andere artikelen

Starten met Timebutler

We leggen je uit hoe je start met Timebutler. De start op het dashboard, het aanmaken van pauzetijden en afdelingen. En hoe je start met het registreren van werktijden met de digitale prikklok.

Account verwijderen

Het verwijderen van je account is op 2 manieren mogelijk. 1. Neem contact op met je werkgever, je werkgever kan jouw account verwijderen. 2. Neem contact op met Timebutler, dit kan via de Contact pagina of direct vanuit de app via het menu > Account > Account...

Medewerkers aanmaken

In dit artikel leggen we je uit hoe je medewerkers kunt aanmaken en hoe je de belangrijkste instellingen toepast.