Zelf een beschikbare dienst aanbieden

Home 5 Kennisbank 5 Zelf een beschikbare dienst aanbieden
Online rooster maken

Zelf een beschikbare dienst aanbieden

Hoe bied je een beschikbare dienst vanuit het rooster aan bij je medewerkers?

26 juli, 2022

p

Inhoudsopgave

Zelf een beschikbare dienst aanbieden

Ook kun je zelf een dienst aanbieden aan medewerkers. Bijvoorbeeld als een medewerker zich ziek heeft gemeld of onverhoopt niet kan werken.

Ga naar het ‘Rooster’ en klik op de dienst(en) die je wilt aanbieden aan medewerkers. Als je afdelingen hebt gekoppeld aan je medewerkers, krijgen enkel medewerkers in dezelfde afdeling de aangeboden dienst te zien.

Een pop-up opent met de informatie van de betreffende dienst. Bovenin zie je een deelicoon staan. Er opent een nieuwe pop-up.

 

Een dienst aanpassen

Vul een omschrijving in en je medewerkers (binnen de afdeling) worden op de hoogte gebracht.

Verdere afhandeling van het toewijzen van een dienst werkt hetzelfde als een aangeboden dienst door een medewerker.

Zelf een beschikbare dienst aanbieden

Andere artikelen

Starten met Timebutler

We leggen je uit hoe je start met Timebutler. De start op het dashboard, het aanmaken van pauzetijden en afdelingen. En hoe je start met het registreren van werktijden met de digitale prikklok.

Account verwijderen

Het verwijderen van je account is op 2 manieren mogelijk. 1. Neem contact op met je werkgever, je werkgever kan jouw account verwijderen. 2. Neem contact op met Timebutler, dit kan via de Contact pagina of direct vanuit de app via het menu > Account > Account...

Medewerkers aanmaken

In dit artikel leggen we je uit hoe je medewerkers kunt aanmaken en hoe je de belangrijkste instellingen toepast.