Urenregistratie en personeelsplanning voor groothandel
Het meest eenvoudige pakket voor het beheren van jouw medewerkers, roosters en urenregistratie. Van magazijn- tot kantoormedewerkers.
Waarom is Timebutler geschikt voor jouw groothandel?
Als groothandel heb je vaak diverse afdelingen. Onder andere chauffeurs, magazijn medewerkers en commerciële binnendienst.
Iedere afdeling kent zijn eigen roostertijden, werkzaamheden en verschillende pauze tijden.
Met Timebutler kun je alles per afdeling inplannen, de urenregistratie verzorgen en medewerkers beheren.
Urenregistratie voor groothandels.
Dankzij onze gebruiksvriendelijke software start je zonder problemen met een goede urenregistratie voor jouw medewerkers. De werktijd wordt per minuut berekend, pauzes worden automatisch verwerkt en in jouw dashboard kun je foutief geregistreerde werkuren aanpassen.
Zo klopt je urenadministratie altijd aan het einde van de maand en kun je een kant-en-klare urenregistratie aanleveren aan je salarisadministratie.
Geen hardware nodig
Onze diensten zijn direct te gebruiken, zonder aanschaf van kostbare hardware. Ideaal voor een kleine groothandel die geen uitgebreid systeem zoekt.
Door de wijze hoe wij onze diensten aanbieden, zijn je systemen altijd up-to-date en maak je direct gebruik van nieuwe functionaliteiten. Zonder bijkomende kosten.
Ideaal voor als je een kleine groep medewerkers hebt, waar je nauw mee in contact staat.
Hoe werkt het?
Na aanvragen van een demo account ontvang je een mail met inloggegevens voor jouw dashboard. Deze kun je benaderen via je internetbrowser. Maak hier medewerkers, afdelingen en pauzes aan.
Je medewerkers krijgen zodra je ze hebt aangemaakt een e-mail met hierin de gegevens van de medewerker app.
Download zelf de app op een tablet en open hierop de digitale prikklok. Zo eenvoudig is het!
Al je medewerkers dankzij een onze persoonlijke app altijd op de hoogte.
Omdat alle uren direct in onze cloud worden verwerkt, hebben al je medewerkers een eigen overzicht van hun gewerkte uren.
Omdat zij hetzelfde inzicht hebben, voorkom je discussie over gewerkte uren en kun je adequaat reageren mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan.
Start direct met het inrichten van jouw dashboard.
Heb je eerst nog vragen?
Neem dan contact op met onze support afdeling.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.