Onregelmatigheidstoeslag

Home 5 Kennisbank 5 Onregelmatigheidstoeslag
Start met het instellen van Timebutler

Onregelmatigheidstoeslag

Hoe kun je onregelmatigheidstoeslag toevoegen zodat dit automatisch aan je urenregistratie wordt toegevoegd?

27 december, 2022

p

Inhoudsopgave

Onregelmatigheidstoeslag toevoegen

Via Instellingen in het dashboard kun je eenvoudig aangeven op welke dagen en tijden je een onregelmatigheidstoeslag wilt toekennen.

Feestdagen

Voor feestdagen geldt vaak voor de gehele dag een onregelmatigheidstoeslag en is deze voor iedere feestdag hetzelfde. Je kunt dit één keer instellen zodat dit voor alle feestdagen geldt.

Klik op het groene plusje om een nieuwe onregelematigheidstoeslag toe te voegen. Onder dag selecteer je feestdag, vul je het toeslagpercentage in en vink je ‘duurt de hele dag’ aan.

Klik op aanmaken en de toeslag is aangemaakt.

Feestdagen toevoegen in het rooster

Nu kun je in het rooster de feestdagen toevoegen die binnen je bedrijf in aanmerking komen voor onregelmatigheidstoeslag.

Ga naar het rooster en navigeer naar de eerst volgende feestdag. Door bovenaan over de dag te navigeren met je muis verschint er een Groen Plus icoon.

Vul de naam van de feestdag in en zet ‘Officiële feestdag’ aan, zoals je hiernaast ziet op de afbeelding. Vanaf nu word de onregelmatigheidstoeslag die je hebt ingesteld voor feestdagen berekend voor deze dag. Herhaal dit voor alle feestdagen.

Onregelmatigheidstoeslag per tijdsperiode

Zijn er toeslagen op vaste dagen of tijdens bepaalde uren op een dag? Ook dit stel je eenvoudig eenmalig in. Klik bij Instellingen op het Groene Plus icoon en geef hier dag, begin- en eindtijd in waar de toeslag voor moet gelden. Vul vervolgens nog het toeslagpercentage in en klik op aanmaken. Nu word deze toeslag altijd berekend op de door jou ingevulde dag en tijd.

Onregelmatigheidstoeslag toevoegen
Onregelmatigheidstoeslag-feestdag
Onregelmatigheidstoeslag-ingevuld

Andere artikelen

Starten met Timebutler

We leggen je uit hoe je start met Timebutler. De start op het dashboard, het aanmaken van pauzetijden en afdelingen. En hoe je start met het registreren van werktijden met de digitale prikklok.

Account verwijderen

Het verwijderen van je account is op 2 manieren mogelijk. 1. Neem contact op met je werkgever, je werkgever kan jouw account verwijderen. 2. Neem contact op met Timebutler, dit kan via de Contact pagina of direct vanuit de app via het menu > Account > Account...

Medewerkers aanmaken

In dit artikel leggen we je uit hoe je medewerkers kunt aanmaken en hoe je de belangrijkste instellingen toepast.