Dé alles-in-één software oplossing voor roosters, urenregistratie en verlof- en verzuimregistratie
Roosters maken, het registeren van werktijden en het bijhouden van verlof- en verzuimregistratie waren nog nooit zo eenvoudig dankzij onze gebruiksvriendelijke 3-in-1 software.
Online dashboard
Personeelsbestand, planning, roosters en administratie bewerken, inzien en doorsturen via het Timebutler online dashboard. Beheren was nog nooit zo goed geregeld en overzichtelijk.
Digitale prikklok
Met onze software maak je van elk mobiel device een digitale prikklok. Jij bepaalt een vaste plek op de werklocatie waar je personeel bij aanvang en aan het einde van de dienst in en uit klokt.
App voor medewerkers
Je medewerkers kunnen direct uren en roosters inzien, eenvoudig diensten ruilen, hebben een actueel verlof overzicht en zijn altijd op de hoogte door actieve meldingen vanuit onze app.
Mogelijkheden van onze software
Beheer je medewerkers
Medewerkers maak je snel aan dankzij een eenvoudig formulier. Beheer persoonlijke gegevens, de contractduur en het aantal contracturen.
Maak roosters
Maak snel een overzichtelijk rooster voor je medewerkers. Deel ze in per afdeling, rooster terugkerende diensten in of maak splitdiensten aan.
Registreer gewerkte uren
Met onze gebruiksvriendelijke prikklok registreer je de werktijden van je medewerkers eenvoudig. Zij klokken in en uit en de gewerkte uren worden in de cloud verwerkt.
Verlofregistratie
Beheer de verlofuren en verlofdagen van je medewerkers vanuit het dashboard. De vrije dagen vragen medewerkers zelf aan, je dient de aanvraag enkel goed of af te keuren.
Verzuimregistratie
Een zieke medewerker meld je ziek in het dashboard. Zodra je medewerker weer beter is, geef je een einddatum aan en in het urenoverzicht zie je de ziekteuren van je medewerker staan.
Flexibel in te richten
Maak zelf afdelingen, pauzes en medewerkers aan. Dankzij ons gebruiksvriendelijke systeem regel je alles binnen jouw organisatie in een handomdraai.
Exporteren naar Excel
Exporteer de gewerkte uren, verlofuren en verzuimdagen van je medewerkers naar eigen wens naar Excel, klaar voor de salarisadministratie.
Veilig in de cloud
Alles in ons systeem wordt direct en veilig opgeslagen in jouw cloud, waar alleen jij toegang toe hebt. De gegevens worden geback-upt, zodat de data nooit verloren gaat.
Hoe werkt onze software oplossing?
Bekijk onze korte introductie video waarin we je meenemen in onze gebruiksvriendelijke software.
Wat heb je nodig?
Je huidige pc of tablet is voldoende om gebruik te maken van Timebutler. Onze software is geheel online bereikbaar.
De digitale prikklok is in jouw appstore te downloaden. Je hebt verder geen hardware nodig.
Ook een oplossing voor je werknemers
Omdat alle uren direct in onze cloud worden verwerkt, bieden wij ook de oplossing voor inzicht in gewerkte uren voor je medewerkers. Transparantie over roosters en gewerkte uren voorkomt discussie en zorgt voor tevreden medewerkers.
Via een persoonlijke app kunnen je medewerkers ten alle tijden de gewerkte uren en genomen pauzes inzien.
Ook krijgen zij maandelijks een export van de gewerkte uren en kunnen zij de uitbetaalde uren controleren. Zo bied je jouw medewerkers inzicht.
De meest gebruiksvriendelijke software op de markt
Start direct met het inrichten van jouw dashboard.
Heb je eerst nog vragen?
Neem dan contact op met onze support afdeling.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.