Urenregistratie en personeelsplanning voor detailhandel.
Het meest eenvoudige softwarepakket voor detailhandel voor het maken van roosters en het bijhouden van urenregistratie.
De software oplossing voor detailhandel
Beheer je medewerkers
Beheer persoonlijke gegevens, de contractduur en het aantal contracturen.
Ken eenvoudig afdelingen of meerdere locaties toe aan je medewerkers.
Maak roosters
Maak snel een overzichtelijk online rooster per locatie.
Rooster ze in per afdeling, rooster terugkerende diensten in of maak splitdiensten aan.
Registreer gewerkte uren
Met onze gebruiksvriendelijke prikklok registreer je de werktijden van je medewerkers eenvoudig. Zij klokken in en uit en de gewerkte uren worden in de cloud verwerkt.
Verlofregistratie
Beheer de verlofuren en verlofdagen van je medewerkers vanuit het dashboard. De vrije dagen vragen medewerkers zelf aan, je dient de aanvraag enkel goed of af te keuren.
Verzuimregistratie
Een zieke medewerker meld je ziek in het dashboard. Zodra je medewerker weer beter is, geef je een einddatum aan. In het urenoverzicht zie je de verzuimuren van je medewerker staan.
Flexibel in te richten
Maak zelf afdelingen, pauzes en medewerkers aan. Dankzij ons gebruiksvriendelijke systeem regel je alles binnen je bedrijf in een handomdraai.
Exporteren naar Excel
Exporteer de gewerkte uren, verlofuren en verzuimdagen van je medewerkers naar eigen wens naar Excel, klaar voor de salarisadministratie.
Meerdere vestigingen
Vanuit het dashboard beheer je eenvoudig meerdere vestigingen. Bepaal welke medewerkers in een vestiging toegang hebben tot het dashboard zonder extra kosten.
Detailhandel die gebruik maakt van Timebutler
Deze detailhandel klanten besparen tijd dankzij onze software oplossing
Dankzij onze app zijn je medewerkers altijd op de hoogte van roosters en gewerkte uren
Al je medewerkers zijn altijd op de hoogte van het actuele rooster. Je deelt het rooster met één druk op de knop. En wijzigingen in het rooster? Die worden meteen via onze app aan je medewerkers doorgegeven.
Ook zien je medewerkers altijd de stand van de gewerkte (over)uren en vragen ze eenvoudig vrije dagen aan.
En jij beheert alles vanuit één dashboard.
Meer tijd voor je bedrijf
Eenvoudig in gebruik
Alles is eenvoudig vanuit één overzichtelijk dashboard te regelen: roosters maken, urenregistratie bijhouden en verlof- en verzuimdagen administreren.
Geen handwerk (dus ook geen fouten)
Met de digitale prikklok worden werktijden van je medewerkers automatisch geregistreerd. Nooit meer uren overtypen in Excel. Dat scheelt tijd én fouten.
Medewerkers regelen veel zelf
Medewerkers hebben 24/7 hetzelfde inzicht in roosters en uren in de medewerker app. Daarnaast kunnen ze in de app zelf diensten ruilen en verlof aanvragen. Dat scheelt mails, appjes en belletjes.
Lage kosten; geen investering nodig
Geen hardware nodig
Veel systemen vereisen een investering in dure hardware. Timebutler niet! Wil je medewerkers laten in- en uitklokken op locatie, gebruik dan een eenvoudige tablet.
30 dagen gratis proberen
Onze demo is 30 dagen gratis, zonder verplichting. We vragen zelfs nog geen betaalgegevens. Laagdrempeliger kunnen we het niet maken.
€3,- per medewerker
Ben je na de demo enthousiast? Voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Je betaalt slechts €3,- euro per medewerker per maand.
Start direct met het inrichten van jouw dashboard.
Heb je eerst nog vragen?
Neem dan contact op met onze support afdeling.
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
Wij antwoorden zo snel mogelijk, maar sowieso binnen 24 uur.