Met onze rooster app deel je eenvoudig het actuele rooster
Een rooster maken is zo geregeld én gedeeld met je medewerkers dankzij onze rooster app.
Rooster app voor je medewerkers
Je medewerkers zijn altijd op de hoogte van het actuele rooster dankzij onze rooster app. Ze zien wanneer ze mogen werken, op welke afdeling en hoe laat de dienst begint.
Een uur voordat de dienst begint, krijgt je medewerker een seintje in onze app. Zo zijn ze altijd op de hoogte.
Overzichtelijk rooster
In jouw dashboard maak je snel en eenvoudig een overzichtelijk rooster. Plan medewerkers in per dag, afdeling en over verschillende locaties.
Zodra je tevreden bent over het rooster, kun je het publiceren. Je medewerkers zien in de rooster app het actuele rooster en weten precies wanneer ze mogen werken.
Wijziging in het rooster
Verandert er iets in het rooster?
In het dashboard kun je de verandering doorvoeren en je medewerker krijgt een seintje in zijn app. Zo zijn je medewerkers altijd op de hoogte van het actuele rooster.
Overzichtelijk en simpel een rooster maken
Wij hebben onze software zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt. Een rooster maken is daarom ook overzichtelijk en simpel.
Klik op een dag dat je een medewerker wilt inroosteren. Je geeft de start- en eindtijd van een dienst aan. Vervolgens kun je een opmerking toevoegen en een afdeling toewijzen.
Werkt de medewerker altijd dezelfde dienst? Geef eenvoudig aan hoe vaak je de dienst wilt herhalen.
Tevreden over het rooster? Deel deze dan met je medewerkers en zij zien direct het rooster in onze rooster app!
Wat kan onze app nog meer?
Naast het actuele rooster, kunnen medewerkers nog veel meer inzien en regelen in onze app.
Verlof aanvragen
Naast het rooster inzien, kunnen je medewerkers ook verlofaanvragen doen in onze app. De verlofaanvragen komen binnen in het dashboard.
Met één druk op de knop behandel je de verlofaanvragen en worden deze direct verwerkt in het rooster.
Diensten ruilen
Je medewerkers kunnen in onze app zelf diensten aanbieden als ze niet kunnen werken. Zo zoekt een medewerker zelf vervanging.
Zodra jij de aanvraag goedkeurt, wordt dit direct verwerkt in het rooster. Je medewerkers krijgen een seintje dat de aanvraag behandelt is.
Inzicht in gewerkte uren
Je medewerkers hebben altijd inzicht in de gewerkte uren. Dankzij onze digitale prikklok voor tablets of mobiele telefoon worden de werktijden van je medewerkers geregistreerd.
Zo hebben ze naast het rooster, ook altijd inzicht in het aantal uur dat ze gewerkt hebben.
Bijkomende voordelen
Timebutler zorgt niet alleen voor helder inzicht en overzicht, maar heeft veel meer voordelen!
Meer tijd voor je bedrijf
Eenvoudig in gebruik
Alles is eenvoudig vanuit één overzichtelijk dashboard te regelen: roosters maken, urenregistratie bijhouden en verlof- en verzuimdagen administreren.
Geen handwerk (dus ook geen fouten)
Met de digitale prikklok worden werktijden van je medewerkers automatisch geregistreerd. Nooit meer uren overtypen in Excel. Dat scheelt tijd én fouten.
Medewerkers regelen veel zelf
Medewerkers hebben 24/7 hetzelfde inzicht in roosters en uren in de medewerker app. Daarnaast kunnen ze in de app zelf diensten ruilen en verlof aanvragen. Dat scheelt mails, appjes en belletjes.
Lage kosten; geen investering nodig
Geen hardware nodig
Veel systemen vereisen een investering in dure hardware. Timebutler niet! Wil je medewerkers laten in- en uitklokken op locatie, gebruik dan een eenvoudige tablet.
30 dagen gratis proberen
Onze demo is 30 dagen gratis, zonder verplichting. We vragen zelfs nog geen betaalgegevens. Laagdrempeliger kunnen we het niet maken.
€3,- per medewerker
Ben je na de demo enthousiast? Voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Je betaalt slechts €3,- euro per medewerker per maand.
Start direct met onze gratis demo.
Ontdek de voordelen van een digitaal rooster en een rooster app voor je medewerkers. Zonder verplichting.
Heb je eerst nog vragen?
Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 uur en 17.30 uur.
035 80 80 212We antwoorden zo snel we kunnen, maar sowieso binnen 24 uur.