Instellingen binnen Timebutler

Home 5 Kennisbank 5 Instellingen binnen Timebutler
Start met het instellen van Timebutler

Instellingen binnen Timebutler

Welke instellingen kun je allemaal gebruiken voor de urenregistratie van je medewerkers?

26 juli, 2022

p

Inhoudsopgave

Instellingen

Timebutler is een flexibel en vrij in te richten systeem en zo heb je verschillende mogelijkheden voor het registreren van de gewerkte uren van je medewerkers.

Ingeroosterde diensten worden omgezet in gewerkte uren

Je kunt ervoor kiezen om roostertijden om te zetten in gewerkte uren. Zo heb je wel urenregistratie, maar doe je dit zonder prikklok. Eventuele overuren worden ook berekend.

Als je deze instelling ‘aan’ zet, worden de roostertijden omgezet naar gewerkte uren. Ook komt er bij het inplannen van een dienst de mogelijkheid om pauzes in te voeren binnen diensten. Zo heb je alle werktijden van je medewerkers correct geregistreerd.

Inklokken via app

Je kunt medewerkers ook laten inklokken via hun eigen mobiele telefoon. Met de optie inklokken via app verschijnt in de medewerker app een knop bij de medewerkers om in te klokken.

De mobiele telefoon van je medewerkers fungeert dan als digitale prikklok.

Gewerkte uren afronden

De gewerkte uren worden berekend per minuut. Wil je de urenregistratie iets minder precies, ben je in de gelegenheid om met deze instelling de gewerkte uren af te ronden per kwartier.

Instellingen binnen Timebutler
Urenregistratie met mobiele telefoon

Andere artikelen

Starten met Timebutler

We leggen je uit hoe je start met Timebutler. De start op het dashboard, het aanmaken van pauzetijden en afdelingen. En hoe je start met het registreren van werktijden met de digitale prikklok.

Account verwijderen

Het verwijderen van je account is op 2 manieren mogelijk. 1. Neem contact op met je werkgever, je werkgever kan jouw account verwijderen. 2. Neem contact op met Timebutler, dit kan via de Contact pagina of direct vanuit de app via het menu > Account > Account...

Medewerkers aanmaken

In dit artikel leggen we je uit hoe je medewerkers kunt aanmaken en hoe je de belangrijkste instellingen toepast.