Aangeboden diensten

Home 5 Kennisbank 5 Aangeboden diensten
Start aangeboden dienst

Aangeboden diensten

Hoe behandel je diensten die je medewerkers hebben aangeboden? En hoe wijs je deze dienst toe aan een andere medewerker?

26 juli, 2022

p

Inhoudsopgave

Inhoudsopgave

Aangeboden diensten

Medewerkers zijn zelf in de gelegenheid om diensten die ze niet kunnen werken aan te bieden aan collega’s. Als je afdelingen hebt gekoppeld aan je medewerkers, krijgen enkel medewerkers in dezelfde afdeling de aangeboden dienst te zien. Je ziet de verzoeken hiervoor in het dashboard op de pagina ‘Aangeboden diensten’.

 

start aangeboden dienst

Zodra er medewerkers zijn die de dienst van een collega hebben geaccepteerd, zie je dit terug in de aanvraag. Zodra je op het vergrootglas klikt, zie je de medewerkers staan en kun je zelf een medewerker selecteren om de dienst over te nemen.

Aangeboden dienst overnemen.

Zodra je een keuze hebt gemaakt, wordt de wijziging direct doorgevoerd in het rooster.

Daarnaast krijgen alle medewerkers binnen de aanvraag bericht over de afhandeling van de aangeboden dienst.

Andere artikelen

Starten met Timebutler

We leggen je uit hoe je start met Timebutler. De start op het dashboard, het aanmaken van pauzetijden en afdelingen. En hoe je start met het registreren van werktijden met de digitale prikklok.

Account verwijderen

Het verwijderen van je account is op 2 manieren mogelijk. 1. Neem contact op met je werkgever, je werkgever kan jouw account verwijderen. 2. Neem contact op met Timebutler, dit kan via de Contact pagina of direct vanuit de app via het menu > Account > Account...

Medewerkers aanmaken

In dit artikel leggen we je uit hoe je medewerkers kunt aanmaken en hoe je de belangrijkste instellingen toepast.